دو طالب مسلح و یک مامور پولیس در آبکمری جان باختند

در نتیجه رویدادهای امنیتی و واژگون شدن یک عراده هاموی نیروهای افغان در مربوطات ولسوالی آبکمری ولایت بادغیس دو طالب مسلح و یک مامور پولیس جان باخته اند.

خدا داد طیب ولسوال آبکمری ولایت بادغیس می گوید: در نتیجه دفع حمله طالبان بالای کاروان نیروهای امنیتی در این ولسوالی دو طالب مسلح کشته شده است.

آقای طیب گفت:” این رویداد عصر روز گذشته در مسیر قلعه نو- زرمست بوقوع پیوسته و در آن به نیروهای افغان آسیب وارد نگردیده است”.

گفته می شود که در این رخداد یک عراده موتر نوع انترنشنل نیروهای اردوی ملی نیز حریق شده اما منابع آنرا تائید نمی کنند.

در همین حال ولسوال آبکمری ولایت بادغیس می گوید: در پی انفجار یک حلقه ماین در بند قشقه ولسوالی آبکمری نیز دو مامور پولیس زخم برداشته اند.

به گفته وی در این رویداد یک عراده هاموی نیروهای پولیس ملی نیز تخریب شده است.

همچنان بر اساس یک خبر دیگر در پی واژگون شدن هاموی نیروهای امنیتی، یک مامور پولیس جان باخته و آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس زخم برداشته است.

محمد ناصر نظری عضو شورای ولایتی بادغیس گفت:”این رویداد ساعات اولیه بامداد امروز یکشنبه در منطقه‌ی موسوم به چشمه شیرین واقع در مسیر راه قلعه نو- زرمست به وقوع پیوسته است”.

آقای نظری مدعی است که عوارض تخنیکی موجب بروز این رخداد شده است.

در همین حال پزشکان در شفاخانه ولایتی بادغیس می گویند: چهار زخمی بشمول آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس از رویداد های ولسوالی آبکمری و مسیر زرمست – قلعه نو در این مرکز صحی مراجعه نموده که وضعیت شان قناعت بخش است.

طالبان اما با رد تلفات این گروه در رخدادهای روز گذشته در مسیر قلعه نو- زرمست مدعی اند که؛ در حملات شان تلفات و تخریبات را به نیروهای دولتی وارد کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.