برگزاری انتخابات هیئت مدیره شورای ولایتی بادغیس

امروز (شنبه) چهارمین دور انتخابات هیئت مدیره شورای ولایتی بادغیس طی نشستی با اشتراک اعضای این شورا برگزار شد.

مسئولان در ریاست کمسیون مستقل انتخابات بادغیس می گویند انتخابات هیئت مدیره شورای ولایتی این ولایت امروز طی نشستی در سالون کنفرانس های این شورا بگونه شفاف برگزار گردید .

مصطفی مصدق سرپرست ریاست کمسیون مستقل انتخابات بادغیس می افزاید که انتخابات هیئت مدیره شورای ولایتی با اشتراک هشت عضو این شورا بگونه رسمی و قانونی راه اندازی شده است.

آقای مصدق علاوه می کند که در این انتخابات عبدالعزیز بیک، عبدالله افضلی و ضیاگل حبیبی هریک به ترتیب با کسب هشت رای موافق به حیث رئیس، معاون و منشی شورای ولایتی انتخاب شدند.

انتخابات هیئت مدیره شورای ولایتی همه ساله در25 ماه عقرب به منظورتعین و گزینش رئیس، معاون و منشی جدید این شورا راه اندازی می شود اما امسال انتخابات شورای ولایتی به دلیل رخصتی روز های پنجشنبه  در مرکز و جمعه، دو روز با تاخیر برگزار شده است.

شورای ولایتی بادغیس داری نه عضو بوده، اما در انتخابات امروزی یکی از نماینده گان این شورا بنا به سفر رسمی که داشت در پروسه گزینش حضور نداشته است.

گفتنی ست که رهبری یک سال گذشته ی شورای ولایتی بادغیس را عبدالباسط صارم، محمد فرید اخی زی و مونسه قادری به عنوان رئیس، معاون و منشی این شورا بدوش داشتند.

 

خبر: فوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.