آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بادغیس

مسوولان در ریاست کمیته المپیک ولایت بادغیس از شروع  نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال این ولایت خبر میدهند.

این مسوولان می گویند، نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر این ولایت؛ امروز جمعه با حضور تیم های فوتبال پامیر و اتحاد در استدیوم ورزشی شهر قلعه نو آغاز و قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر ادامه پیدا کند.

عبدالکریم ” وفا ” رییس کمیته المپیک ولایت بادغیس میگوید، نیم فصل اول این مسابقات در ماه دوم ( اسد ) تابستان آغاز گردید و تا ماه نخست پاییز امسال ادامه پیدا کرد.

رییس کمیته المپیک بادغیس افزود که در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر؛ تیم کوهستان با دریافت 17 امتیاز مقام اول و تیم استقلال با دریافت 14 امتیاز مقام دوم این مسابقات را از آن خود ساختند.

براساس اظهارات وفا، تیم های پامیر، اتحاد، کوهستان، اتفاق، امید، پیمان، استقلال و پیروزی از جمله تیم های برتر این ولایت محسوب میشوند که به ترتیب در نیم فصل دوم این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

گفته میشود که در حال حاضر بیشتر از 30 تیم فوتبال در رده های سنی ( نوجوانان و جوانان ) مختلف در مرکز و ولسوالی های این ولایت فعالیت دارند.

One comment

  • عبدالرحمن (ظهیر)

    اولتر از همه یک سلام ویژه دارم خدمت تمام دست اندرکاران و مسولین سایت نریمان از محض آغاز به کار این سایت اطلاع حاصل نمودم خیلی خرسند شدم و میدانم که شما عزیزان سخت تلاش و کوشش در راستای بهبود این سایت مینایید،این خدمات شائیسته و خسته گی ناپذیر شما برای هر فردبادغیسی قابل تحسین و تمجید است . به نظرم در ولایت ما و شما بیشتر کسانیکه به خدمات انترنتی دسترسی دارند طبقه جوانان است و این جوانان اکثریت شان محصل و یا ورزش کار هستند برای جلب توجه بیشتر بیننده گان و خواننده گان خویش به موضوعات مربوط به این مسایل پردخته بهتر خواهد بود . البته این نظر شخصی من است و شاید خیلی قابل قبول نباشد. ممنون دوست تان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.