گرامی داشت از نهم حوت “روز نیروهای امنیتی و دفاعی” در بادغیس

از نهم حوت به حیث روز گرامی‌داشت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولایت بادغیس تجلیل گردید.

صد ها باشنده ولایت بادغیس و مسوولان محلی امروز در همایشی؛ از کار کرد ها و تلاش های  نیروهای امنیتی این ولایت سپاس‌گزاری نمودند.

باشنده گان بادغیس با تفویض تقدیر نامه و دسته های گل، از زحمات نیروهای امنیتی در تامین امنیت این ولایت ابراز قدردانی کردند.

این باشندگان؛ تلاش های نیروهای امنیتی در این ولایت را قابل تقدیر دانسته و از آنان حمایت نمودند.

باشندگان بادغیس می‌ گویند که: پیروزی نیروهای امنیتی افغان در طی دو ماه اخیر در این ولایت واضح ساخت که این نیروها توان مقابله با دشمن و تامین امنیت کشورشان را دارند.
در همین حال مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس ضمن قدردانی از احساسات و حمایت باشندگان ولایت بادغیس از نیروهای امنیتی این کشور؛ تاکید نمودند که نیروهای امنیتی افغانستان آمادگی برای تامین امنیت کشور را تحت هر شرایطی دارند.

ژنرال محمد ابراهیم فضلی فرمانده لوای سوم ارتش ملی در بادغیس افزود: آنها برای شهروندان اطمینان میدهند که همیشه در تلاش خواهند بود که امنیت را در این ولایت تامین نموده تا باشندگان این ولایت بدون کدام مشکل به زندگی عادی روز مره‌ای شان ادامه دهند.

در همین حال ژنرال خلیل الرحمن جواد فرمانده پولیس ولایت بادغیس می گوید: حمایت مردم از نیروهای امنیتی در اجرای وظایف شان بسیار تاثیر گذار بوده و به آنان انگیزه میدهد تا بهتر از عهده مسئولیت های خویش بیرون آیند.

فرمانده پولیس بادغیس اضافه می نماید: که مخالفان مسلح دولت توان رویاروی با نیروهای امنیتی را در بادغیس ندارند.

این در حالیست که به هدف تشویق و تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان شورای امنیت ملی کشور با تائید حکم رئیس جمهور نهم حوت روز بزرگداشت از نیروهای امنیتی افغان/ روز سرباز نامیده که بعد از تائید شورای وزیران در تقویم ثبت گردید.

خبر : حبیب فوزی

ویراستار :‌مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.