گزارش‌های ضد و نقیض در مورد قتل یک سرگروه نیروهای خیزش مردمی در بادغیس

گزارش‌های ضد و نقیض حاکی از آن است که طالبان مسلح یک سرگروه پیشین نیرو‌‌های خیزش مردمی را در مربوطات قلعه نو، مرکز ولایت بادغیس به قتل رسانیده اند.
محمد ناصر نظری عضو شورای ولایتی بادغیس در صحبت با رادیو نریمان ضمن تایید این خبر می‌گوید: طالبان مسلح، این شخص را ساعات نا وقت روز گذشته (پنج‌شنبه)، در منطقه لامان قلعه نو مرکز ولایت بادغیس هدف قرار داده و به قتل رساندند.
اما محمد محفوظ ولی‌زاده فرمانده پولیس بادغیس، گرفتاری این فرمانده نیروهای خیزش مردمی را توسط طالبان مسلح تایید می‌کند ولی قتل وی را رد می‌کند.
آقای ولی‌زاده می افزاید که: این شخص همچنان زنده است و در اسارت طالبان مسلح قرار دارد.
در همین حال برخی از باشنده‌گان محل، قتل این سر گروه پیشین نیروهای خیزش مردمی را تایید نموده و می‌افزایند که، این رویداد درست حین ادای نماز شام بوقوع پیوسته است.
گفته می‌شود که این سرگروه نیروهای خیزش مردمی، سیدعبدالحق نام داشته و باشنده اصلی منطقه لامان قلعه نو مرکز ولایت بادغیس بوده است.
قابل ذکر است که عصر روز پنج‌شنبه گزارش های منتشر شد که افراد طالبان مسلح با ایجاد ایست بازرسی در منطقه موسوم به “خوش‌مرغ” لامان قلعه نو، واقع در مسیر هرات- قلعه نو، به تفتیش مسافران و عابران پرداخته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.