در دو رویداد جدا گانه در بادغیس یک مامور پولیس و یک خیزش مردمی کشته شدند

مسئولان محلی در ولسوالی قادس ولایت بادغیس از کشته شدن یک مامور پولیس ملی در این ولسوالی در پی تیر اندازی افراد طالبان مسلح خبر میدهند.
محمد حیدر شریفی ولسوال قادس میگوید: این مامور پولیس شام گاه شب گذشته (شنبه شب) بالای پاسگاه خویش مستقر در مرکز این ولسوالی مصروف گشت زنی و گزمه بوده است که هدف تک تیر انداز افراد گروه طالبان مسلح قرار گرفته و جان می بازد.
شریفی گفت: این مامور پولیس در حالی از اثر شلیک تک تیر انداز افراد طالبان جان میبازد که هیچ در گیری در این ساحه در جریان نبوده و فرد ضارب طالبان در نزدیکی پاسگاه جابجا و با مساعد شدن زمان بالای این مامور شلیک میکند.
این در حالیست که طالبان مسلح با استفاده از سلاح‌های دور بُرد و شب بین دار شان هر از گاهی نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند.
در همین حال بر اثر درگیری میان نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در منطقه باغبانان قلعه نو یک نیروی خیزش مردمی نیز کشته شده است.
عبدالعزیز بیک رئیس شورای ولایتی بادغیس می گوید: شب گذشته طالبان بالای پاسگاه نیروهای خیزش مردمی در این منطقه حمله نمودند که منجر به کشته شدن یک عضو این نیروها شده است.
ولسوالی قادس از ده روز به این سو شاهد زد و خورد های خونین بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان مسلح بوده است و هم اکنون بیش از 90 درصد ساحه این ولسوالی تحت حاکمیت گروه طالبان مسلح قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.