دست کم سه مامور پولیس، در پی حمله طالبان در بادغیس کشته شدند

بر اثر حمله‌ی نفرات طالبان مسلح در مربوطات شهر قلعه‌نو مرکز ولایت بادغیس؛ دست کم 5 مامور پولیس محافظت عامه کشته و زخمی شدند.

عبدالعزیز بیک رئیس شورای ولایتی بادغیس با تایید این رویداد می گوید: افراد وابسته به طالبان مسلح حوالی ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) بالای دو پاسگاه ماموران پولیس محافظت عامه در در مربوطات شهر قلعه‌نو حمله نموده که در نتیجه دو مامور پولیس جان باختند.

آقای بیک گفت: در این درگیری که در منطقه ی موسوم به “خوش مرغ” لامان به وقوع پیوسته، دو تن دیگر از ماموران محافظت عامه زخم برداشته اند.

وی می افزاید: بعد از یک ساعت درگیری ماموران پولیس محافظت عامه از پاسگاه های شان عقب نشینی نموده که طالبان مسلح موفق به تصرف این دو پاسگاه شدند.

رییس شورای ولایتی بادغیس همچنان علاوه می کند: که در نتیجه یک کمین طالبان مسلح نیز، یک مامور پولیس محافظت عامه جانش را از دست داده است.

او اضافه می کند که: ماموران پولیس محافظت عامه جهت کمک به پاسگاه شان اعزام شده بودند که در عرض راه آماج حمله ی طالبان مسلح قرار گرفتند.

آقای بیک در ارتباط به وارد شدن تلفات و خسارات به نفرات طالبان مسلح، تبصره ی نکرد.

طالبان نیز تا اکنون در پیوند به رویداد شب گذشته چیزی نگفته اند.

منطقه خوش مرغ در فاصله ی  15 کیلومتری جنوب غرب مرکز شهر قلعه نو و در مسیر سرک حلقوی موقعیت داشته که از سوی ماموران پولیس محافظت عامه تامین امنیت می شود.

 

خبر: حبیب فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.