سنگ تهداب ریاست عدلیه بادغیس با هزینه ۱۹ میلیون افغانی گذاشته شد

ریاست عدلیه ولایت بادغیس می گوید: سنگ تهداب ساختمان اداری این ریاست به ارزش 19 میلیون افغانی؛ با زیر بنای 300 متر مربع از سوی مسوولان محلی گذاشته شد.


مسوولان در ریاست عدلیه ولایت بادغیس می افزایند: کار عملی این پروژه اواخر هفته گذشته آغاز گردیده و قرار است که ساختمان اداری ریاست عدلیه بادغیس در دو منزل در حاشیه رود قلعه نو؛ واقع در ناحیه دوم این شهر ساخته شود.

حمید الله عاصم سرپرست ریاست عدلیه بادغیس می گوید: هزینه این پروژه از سوی بودجه انکشافی وزارت عدلیه کشور تامین شده و در عرض ۱۲ ماه آینده اعمار خواهد شد.

آقای عاصم افزود که: ساختمان اداری ریاست عدلیه ولایت بادغیس دارای  18 باب اتاق بوده که با تمام محلقات دفتری اعمار و تجهیز خواهد شد.
عاصم ابراز امیدواری می نماید که؛ با اعمار ساختمان‌ اداری برای ریاست عدلیه ولایت بادغیس، مشکلات آنان از رهگذر نبود دفتر و محیط کاری مناسب بر طرف شود.

گفته می شود که پروژه اعمار ساختمان اداری ریاست عدلیه بادغیس از سوی یک شرکت ساختمانی خصوصی به پیش برده می شود.
قابل ذکر است که یک تعداد اداره های دولتی در حال حاضر نیز در ولایت بادغیس؛ در منازل کرایی امور اداری خویش را به پیش برده و براساس اظهارات مسوولان؛ ریاست عدلیه بادغیس نیز تا اکنون فاقد ساختمان اداری بوده و تنها در طی سال جاری بیشتر از 350 هزار افغانی را کرایه داده است.
خبر: حبیب فوزی
ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.