قدردانی از کارکرد نیروهای امنیتی در بادغیس

ده ها باشنده ولایت بادغیس و مسوولان محلی امروز (دوشنبه) در همایشی؛ از تلاش ها وکارکردهای نیروهای امنیتی این ولایت قدردانی نمودند.

آنان با تفویض تقدیر نامه از زحمات نیروهای امنیتی در تامین امنیت این ولایت ابراز ستایش کردند.

باشندگان بادغیس؛ تلاش نیروهای امنیتی در این ولایت را قابل توصیف بیان داشته و موفقیت های را که آنان در عملیات های اخیر ولسوالی های قادس و بالامرغاب مقابل دشمنان بدست آوردند تبریک عرض نمودند.

این باشندگان مدعی اندکه؛ موفقیت نیروهای امنیتی افغان در عملیات های اخیر در این ولایت واضح ساخت که این نیروها توانایی تامین امنیت کشورشان را دارند.

باشندگان بادغیس تاکید داشتند که هماهنگی بیشتر بین نیروهای امنیتی میتواند موفقیت های آنان را در میدان های جنگ افزایش دهد.
در همین حال مسوولان امنیتی در بادغیس ضمن ستایش از احساسات و حمایت باشندگان این ولایت از نیروهای امنیتی؛ تاکید کردند که نیروهای امنیتی افغانستان آمادگی کامل برای تامین امنیت در بادغیس را تحت هر شرایطی دارند.

دگروال شیر حمزه دربندی درستیزوال  لوای سوم ارتش ملی در بادغیس؛ برای شهروندان این کشور اطمنیان میدهد که به کمک نیرو های امنیتی امنیت را در این ولایت تامین نموده تا شهروندان بدون کدام مشکل به کارها و زندگی روز مره ای خویش ادامه دهند.

وی اضافه نمودکه؛ حمایت مردم از نیروهای امنیتی در اجرای وظایف شان بسیار تاثیر گذار بوده و به آنان انگیزه میدهد تا بهتر از عهده مسئولیت های خویش بدر آیند.

قابل ذکر است؛ در این همایش که در تالار کنفرانس های این ولایت راه اندازی شده بود، شماری از مسوولان ارشد ولایتی، علما، محاسن سفیدان وفعالان جامعه مدنی نیز حضور داشتند.

 

گزارش : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.