از روز جهانی مطبوعات در بادغیس تجلیل شد

خبرنگاران ولایت بادغیس در یک گرد همایی از سوم می روز جهانی مطبوعات در صالون رادیو نریمان تجلیل نمودند.

در نشستی که از طرف انجمن اجتماعی ژورنالیستان ولایت بادغیس با حضور مسوولان محلی؛ مسوولین رسانه ها و خبرنگاران دایر گردیده بود روی مشکلات فرا راه خبر نگاران و رسانه ها صحبت شد.

خبرنگاران ولایت بادغیس در این گرد همایی از از مسوولان محلی خواستند تا در قسمت ارائه ی معلومات به موقع با خبرنگاران همکاری نمایند.5

شمیل احمد مشعل به نمایندگی از خبرنگاران ولایت بادغیس؛ در آغاز این نشست از مسوولان محلی خواست تا بر مصئونیت خبرنگاران این ولایت توجهی جدی نموده و در قسمت ارائه ی معلومات برای خبرنگاران کوشش بیشتر نمایند.

به گفته ی مشعل؛ خبر نگاران در بادغیس با قلت منابع خبری دچار استند و برخی مقامات از شریک ساختن به موقع اطلاعات خبری با رسانه ها ابا می ورزند.

در همین حال والی بادغیس از برگزاری این محفل ابراز خوشحالی نموده و از همکاری رسانه ها در این ولایت به خوبی یاد نمود.

محمد انور اسحاق زی والی بادغیس گفت؛ به مقامات محلی دستور خواهد داد تا معلومات خبری را به موقع با رسانه ها و خبر نگاران شریک نمایند.

با این حال مولوی عبدالباسط صارم رئیس شورای ولایتی بادغیس؛ نیز از رسانه ها و خبرنگاران اعلام حمایت نمود و از دولت خواست تا در هر شرایط با خبرنگاران همکاری نمایند.

رئیس شورای ولایتی بادغیس از حضور خبر نگاران در خطوط مقدم نبرد ستایش کرده و از مسوولان محلی و نیروهای امینتی خواست برای تامین امنیت خبرنگاران ولایت بادغیس نیز توجهی جدی نمایند.

در اخیر این محفل از طرف انجمن ژورنالیستان بادغیس برای رسانه های این ولایت تقدیر نامه توزیع گردید.

خبر نگاران بادغیس در حالی برای تجلیل از روز جهانی مطبوعات گرد هم می آیند که همچنان با مشکلات فراوانی از قبیل قلت منابع خبری و عدم مصئونیت جانی در این ولایت دچار استند.

 

خبر: حبیب فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.