سفر رئیس اجرائیه و شماری از وزرای کابینه ی کشور به بادغیس

رئیس اجرائیه ی کشور و شماری از وزرای کابینه ی کشور جهت بررسی مشکلات شهروندان بادغیس امروز چهار شنبه عازم این ولایت شدند.

در این سفر آقای عبدالله عبدالله را وزرای زراعت، انرژی و آب، انکشاف دهات، معارف، سر پرست ارگان های محل، معینان وزارت های صحت عامه و فواید عامه همراهی می کردند.

در محفلی که مناسبت سفر رئیس اجرائیه و هیئت همراه اش در سالن مقام ولایت بادغیس تدویر یافته بود، والی این ولایت، نماینده گان شورای ملی و شورای ولایتی به ترتیب از مشکلات موجود در عرصه های مختلف در بادغیس سخن زدند.18308814_1305423502844228_1134585181_n

رئیس شورای ولایتی بادغیس در سخنانی از رئیس اجرائیه و مقامات بلند پایه ی همراه وی خواست تا در قبال مشکلاتی از قبیل امنیت، آب، برق و سرک عطف توجه نمایند.

مولوی عبدالباسط صارم از آقای عبدالله عبدالله خواست تا در گماشتن افراد در ساختار دولت از کدر های شایسته ی بادغیسی نیز استفاده کنند.

رئیس اجرائیه ی حکومت وحدت ملی با استماع مشکلات مردم بادغیس، از رسیده گی به چالش های موجود به ویژه آغاز دوباره و اتمام پروژه های نیمه تمام وعده سپرد.

آقای عبدالله دلیل نیمه کار ماندن پروژه های آب، برق و سرک را مشکلات تدارکاتی و تخنیکی این پروژه های عنوان کرده و بر پیگیری جدی آن تاکید می ورزد.

گفتنی ست که آقای عبدالله عبدالله در سفر به بادغیس نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی را نیر در شهر قلعه ی نو افتتاح کرد.

قابل ذکر است، هدف این سفر رئیس اجرائیه حکومت و شماری از مقامات بلند پایه ی مرکزی در بادغیس بررسی مشکلات موجود در این ولایت در عرصه های مختلف خوانده شده، مشکلات بی شمار به ویژه چالش آب، برق و سرک که در این میان بیش از همه بزرگ نمایی می کند.

 

خبر: فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.