قدردانی از کارکرد نیروهای امنیتی در بادغیس

ده ها باشنده ولایت بادغیس و مسوولان محلی امروز دوشنبه در همایشی؛ از تلاش ها وکارکردهای نیروهای امنیتی این ولایت قدردانی نمودند.

آنان با تفویض تقدیر نامه  از زحمات نیروهای امنیتی در در تامین امنیت این ولایت ابراز قدردانی کردند.

باشندگان بادغیس؛ تلاش نیروهای امنیتی در این ولایت را قابل توصیف بیان داشته و موفقیت های آنان را در مقابل دشمنان تبریک عرض نمودند.

این باشندگان مدعی اندکه؛ موفقیت نیروهای امنیتی افغان در عملیات های اخیر در این ولایت واضح ساخت که این نیروها توان تامین امنیت کشورشان را دارند.
در همین حال مسوولان امنیتی در بادغیس ضمن ستایش از احساسات و حمایت باشندگان این ولایت از نیروهای امنیتی؛ تاکید نمودند که نیروهای امنیتی افغانستان آمادگی کامل برای تامین امنیت کشور را تحت هر شرایطی دارند.

ژنرال محمدزی شیرزاد فرمانده لوای سوم ارتش ملی در بادغیس؛ برای شهروندان این کشور اطمنیان میدهد که امنیت را تامین نموده تا شهروندان بدون کدام مشکل به کارهای روز مره ای خویش رسیده گی کنند.

وی اضافه نمودکه؛ حمایت مردم از نیروهای امنیتی در اجرای وظایف شان بسیار تاثیر گذار بوده و به آنان انگیزه میدهد تا بهتر از عهده مسئولیت های خویش برآیند.

قابل ذکر است؛ در این همایش که در تالار کنفرانس های این ولایت راه اندازی شده بود، شماری از مسوولان ارشد ولایتی، علما، محاسن سفیدان وفعالان جامعه مدنی نیز حضور داشتند.

خبر : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.