باشندگان بادغیس؛ خواهان ادامه کار فرمانده پولیس این ولایت شدند

شماری از فعالان مدنی و باشندگان بادغیس خواهان ادامه ی کار عبدالروف تاج به حیث فرمانده پولیس امینه این ولایت شده اند.

باشندگان و فعالان مدنی بادغیس عبدالروف تاج را شخصیت صادق، با ایمان و خدمت گذار برای مردم و کشورش می خوانند و خواهان ادامه ی کار وی به سمت فرمانده پولیس امینه  این ولایت استند.

1

محی الدین کریمی مسوول شبکه نهاد های جامعه مدنی میگوید؛ آقای تاج در طی مدتی که به سمت فرمانده پولیس اجرای وظیفه کرده، موفق بوده و توانسته جلو بسا نابسامانی ها به ویژه فساد را در فرماندهی پولیس بادغیس بگیرد.

به گفته ی کریمی، تامین امنیت، برچیدن دامنه ی فساد، جلوگیری از مداخلات در امور پولیس، جلوگیری از تعیینات سلیقوی و موارد دیگر از جمله دست آورد های آقای تاج در جریان انجام وظیفه اش به صفت فرمانده پولیس بادغیس می باشد.

عبدالله خردمند یک تن از فعالان جامعه مدنی میگوید؛ برخی ها به منظور رسیدن به خاست های فرا قانونی شان در چوکات پولیس بادغیس خواهان برکناری آقای تاج شده اند.

غلام فاروق رحیمی یک تن از باشندگان بادغیس میگوید که؛ حضور ژنرال عبدالروف تاج به سمت فرمانده پولیس بادغیس خلاف منافع شخصی برخی از چهره ها در این ولایت است و از این رو این افراد می خواهند تا وی را از مقام اش عزل نمایند.

وی از مقامات مرکزی میخواهد که از هرچه زود آقای تاج را به سر وظیفه اش برگردانند.

2

و اما شماری زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز با واکنش های گوناگون در این مورد حمایت شان را از وی مبنی بر ادامه ی خدمت در فرماندهی پولیس بادغیس اعلام کردند.

در همین حال ژنرال عبدالروف تاج فرمانده پولیس بادغیس در واکنش به خواست برخی ها برای برکناری وی می گوید؛” اجرای قانون، رد خواست های غیر قانونی برخی افراد و نه گفتن به فساد” از جمله مواردی می دانند که باعث شکایت برخی ها از وی در وزارت داخله شده است.

ژنرال تاج اضافه می نماید که؛ هیچگاه خواست های نا مشروع برخی چهره ها که وی از انان نام نبرد را نپذیرفته و متعهد بر اجرای قانون بوده و در صورت لزوم دید مقامات مرکزی آماده است به وظیفه ی خود برگردد.

دراین حال کارشناسان امور نظامی با تائید گفته های فعالان مدنی و شهروندان میگویند که؛ حضور این فرمانده در بادغیس نیاز اساسی این جامعه بود و به منافع مردم ولایت بادغیس میباشد.12179638_10206830312972283_1232712452_n

عبدالمجید “شکیب” کارشناس مسائل نظامی می افزاید که؛ این فرمانده تداخل وظیفوی و فساد را نمی پذیرد و این سبب شده تا برخی افراد که منافع شان با وجود وی در خطر است دست به شکایت بزنند.

گفته می شود شماری از باشندگان بادغیس که در رده های مختلف حکومتی اخیرا از عملکرد فرمانده پولیس امنیه این ولایت به وزارت داخله شکایت نموده و خواهان عزل شدند.

گفتنیست ژنرال عبدالروف تاج از مدت بیشتر از یکسال به این سو به سمت فرمانده پولیس بادغیس اجرای وظیفه می نماید.

این نخستین مقام امنیتی در بادغیس می باشد که کارکرد ان با استقبال مردم این ولایت قرار گرفته و از وی پشتیبانی شهروندان بر خوردار است.

گزارش : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.