در ادامه ی درگیری های مسلحانه در بادغیس؛ 19 طالب کشته و زخمی شدند

فرمانده پولیس ولایت بادغیس از کشته و زخمی شدن 19 طالب مسلح در رویارویی با ماموران پولیس در ولسوالی قادس خبر می دهد.

ژنرال عبدالروف تاج فرمانده پولیس امنیه ولایت بادغیس میگوید؛ افراد وابسته به طالبان مسلح بعد از ظهر دیروز (چهار شنبه) به هدف تلافی شکست و تلفات شان در عملیات قبلی، بالای چندین پاسگاه مربوط به پولیس های ملی و محلی مستقر در منطقه گلچین ولسوالی قادس حمله نموده که در نتیجه 19 تن از افراد این گروه کشته و زخمی شدند.

ژنرال تاج می افزاید که در این درگیری که از دیروز آغاز گردیده بود و تا بامداد امروز(پنج شنبه) ادامه داشت؛ 7 طالب مسلح کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند.

وی اضافه نمود که؛ در این درگیری یک مامور پولیس نیز کشته و یک تن دیگر زخم برداشته است.

فرمانده پولیس افزود که؛ طالبان مسلح از ولسوالی های جوند و مرغاب به منطقه ی گلچین آمده و از دیر وقت به این سو در تلاش اقدامات تلافی جویانه و در کوشش وارد کردن ضربه بر نیروهای امنیتی بودند که با اعزام نیروی کمکی؛ اقدام های افراد این گروه به عقب رانده شد.

اما طالبان مسلح تا اکنون در این ارتباط ابرازی نظر نکرده اند.

قابل ذکر است که افراد وابسته به گروه طالبان بیشتر از یکماه به اینطرف بالای مواضع نیروهای پولیس درمناطق خیرخانه و گلچین ولسوالی قادس حمله نموده که براساس گزارش ها نه طالب مسلح و شش مامور پولیس کشته شدند.

منطقه گلچین در فاصله 25 کیلومتری شرق مرکز ولسوالی قادس موقعیت داشته و توسط ماموران پولیس های ملی و محلی تامین امنیت میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.