قدردانی از کارکرد نیروهای امنیتی در بادغیس

در همایشی از سوی شبکه نهاد های جامعه مدنی به همکاری مقام ولایت وباشندگان بادغیس؛ از تلاش های نیروهای امنیتی این ولایت قدردانی صورت گرفت.

شرکت کنندگان با تفویض دسته های گل و تحایف از زحمات نیروهای امنیتی در تامین امنیت این ولایت در حوادث اخیر؛ ابراز قدردانی کردند.

آنان؛ تلاش نیروهای امنیتی را در رویدادهای چند روز در برخی از ولسوالی های این ولایت را قابل توصیف بیان داشته و موفقیت های آنان را در مقابل دشمنان تبریک عرض نمودند.
مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس ضمن قدردانی از احساسات و حمایت باشندگان بادغیس از نیروهای امنیتی این کشور؛ تاکید نمودند که نیروهای امنیتی افغان آمادگی تامین امنیت کشور خویش را دارند.

در همین حال مولوی علاالدین کریمی منشی شورای عالی صلح یک بار دیگر از طالبان مسلح خواست تا سلاح های دست داشته ی شان را به زمین گذاشته، دست از جنگ و برادر کشی بردارند و به پروسه صلح بپیوندند.

فرمانده نیروهای ارتش نیز در صحبت هایش از توانایی های دفاعی نیرو های امنیتی اطمینان داد و از مردم خواست تا در کنار این نیرو ها بایستند.

دگروال محمد زی شیرزاد فرمانده لوای ارتش در بادغیس به نمایندگی از نیروهای امنیتی گفت که آنان تا آخرین رمق از وطن و مردم شان دفاع خواهند کرد.

در عین حال شماری از فعالان جامعه مدنی که گردانندگی این محفل را به عهده داشتند، تقدیر و یادبود از شهدای رخداد های اخیر در بادغیس و نیرو های امنیتی را اقدام بجا و ارزنده تلقی نموده و از عدم هماهنگی بین این نیرو ها در میدان های نبرد انتقاد می کنند.

گفتنی ست که نیرو های امنیتی در بادغیس طی هفته ی گذشته توانستند حملات طالبان مسلح را در ولسوالی های قادس، بالا مرغاب، آبکمری و مقر این ولایت دفع نمایند و تلفات سنگینی را بر این گروه وارد کنند.

لازم به ذکر است که در این حوادث؛ نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی افغان مستقر در بادغیس نیز متحمل تلفات کم سابقه ی شده است.

خبر: فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.