در تازه ترین خشونت ها در بادغیس؛ پنج تن کشته و زخمی شدند

براساس گزارش ها در تازه ترین درگیری های مسلحانه میان افراد وابسته به طالبان مسلح و ماموران پولیس محافظت عامه در بادغیس؛ سه طالب مسلح و دو مامور پولیس محافظت عامه کشته و زخمی شدند.

حاجی وارث ولسوال مقر ولایت بادغیس درمصاحبه با خبرگزاری نریمان میگوید؛ افراد وابسته به طالبان مسلح ساعات اولیه بامداد امروز (شنبه) بر یک پاسگاه مربوط به پولیس محافظت عامه مستقر در منطقه موسوم به ” قال زردک ” ولسوالی مقر حمله نموده که در نتیجه ملا کرم یک تن از سرگروپ های طالبان مسلح کشته و چهار تن دیگر به شمول دو مامور پولیس محافظت عامه زخم برداشتند.

ولسوال مقر میگوید؛ طالبان مسلح پس از چهار ساعت درگیری موفق به تصرف پاسگاه ماموران پولیس محافظت عامه شده که سپس آنرا به آتش زده و محل را ترک نمودند.

وی اضافه می نماید که؛ طالبان مسلح نیز یک میل سلاح نوع پیکا/ماشیندار و دو میل کلاشینکوف را خود بردند.

براساس اظهارات ولسوال مقر؛ ماموران پولیس محافظت عامه نخست به جانب پایگاه اصلی خویش در این منطقه عقب نشینی نموده اما مجددا پس از ساعاتی به محل استقرار قبل شان اعزام شدند.

طالبان مسلح تا اکنون در پیوند به این ادعای مسوولان محلی ولسوالی مقر بادغیس، ابراز نظری ننموده اند.

واحد های لوای پولیس محافظت عامه بادغیس از سه سال به اینطرف که جهت تامین امنیت بخش های از پروژه اسفالت سرک لامان – قیصار در مقر مستقر گردیدند؛ شاهد درگیری های شدید مسلحانه با طالبان و مخالفان مسلح در این ولسوالی بوده اند.

 

خبر : شیرخان

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.