بستگان یک پولیس؛ کودک شیرخوار و خانم طالب متهم به “قتل” را کشته و زخمی ساختند

بستگان یک مامور پولیس ملی در ولایت بادغیس؛ کودک سه ماهه یک طالب مسلح را به قتل رسانیده و خانمش را مجروح نمودند.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس ضمن بیان این مطلب میگوید؛ بستگان یک مامور پولیس ملی که هفته گذشته از سوی طالبان مسلح به قتل رسیده بود؛ یورش برده که در نتیجه شلیک آنان؛ کودک شیرخوار طالب مهاجم جان باخته و خانمش زخم برداشته است.

براساس ادعای مسوولانی محلی در بادغیس؛ طالبان مسلح در امتداد هفته گذشته یک مامور پولیس ملی را که از شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس روانه منزلش درامتداد مسیر ولسوالی مقر بود، با ضرب گلوله به قتل رساندند.

ژنرال عبدالروف ” تاج ” فرمانده پولیس امنیه بادغیس افزود؛ این رویداد  در حالی بوقوع می پیوندد که برادر مامور پولیس مقتول و یک تن دیگر از نزدیکان او؛ عصر امروز جمعه بر منزل طالب مهاجم واقع در روستای “کله خانه” منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر حمله مینمایند.

ژنرال تاج؛ این رویکرد بستگان مامور پولیس مقتول را خلاف موازین و پرنسیب ها دانسته و تاکید نمود که ماموران پولیس در تلاش بازداشت مهاجمان مذکور میباشند.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس؛ جراحت وارده بر مادر این کودک را سطحی بیان داشته که پس از درمان در مرکز صحی منطقه سنگ آتش؛ مجددا به منزلش منتقل شده است.

گفته میشودکه؛ حین وقوع این رویداد طالب مسلح متهم بر قتل مامور پولیس ملی؛ در منزلش بوده که قادر به فرار می گردد.

این نخستین رویداد نیست که بستگان نیروهای امنیتی در ولایت بادغیس خودت دست به انتقام گیری می زنند بل پیش از این نیز رویداد های مشابه ی در مربوطات این ولایت بوقوع پیوسته است.

روستای کله خانه  در فاصله 20  کیلومتری شمال غرب مرکز ولسوالی مقر موقعیت داشته و طالبان مسلح در آن حضور گسترده دارند.

خبر : شیر خان

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.