طالبان؛ با وارد نمودن تلفات، پاسگاه پولیس مرزی را نیز در بادغیس به آتش زدند

بر اثر حمله ی  نفرات طالبان مسلح در ولایت بادغیس؛ دست کم یک مامور پولیس مرزی در مربوطات این ولایت کشته شده است.

مسوولان محلی در بادغیس ضمن تایید این رویداد میگویند؛ افراد وابسته به طالبان مسلح ساعات اولیه بامداد امروز چهارشنبه؛ بر یک پاسگاه ماموران پولیس مرزی مستقر در منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر این ولایت حمله نموده که در نتیجه یک مامور پولیس جان باخته است.

ژنرال عبدالروف ” تاج” فرمانده پولیس امنیه بادغیس میگوید؛ طالبان مسلح پس از یک ساعت درگیری موفق به تصرف پاسگاه ماموران پولیس مرزی شده که سپس آنرا به آتش زده و محل را ترک نمودند.

فرمانده پولیس امنیه بادغیس مدعی شد که احتمالا در این رویداد به نفرات طالبان مسلح تلفات و خسارات نیز وارد گردیده اما جزییات ان در دست نیست.

براساس اظهارات ژنرال تاج؛ ماموران پولیس مرزی نخست به جانب پایگاه اصلی خویش در این منطقه عقب نشینی نموده اما مجددا پس از ساعاتی به محل استقرار قبلی شدند اعزام شدند.

هر چند مسوولان محلی در بادغیس، از وارد شدن خسارات به این نیروها ( ماموران پولیس مرزی ) را رد می نمایند؛ اما گفته میشود که طالبان مسلح یک میل سلاح نوع کلاشینکوف و مقدار مهمات آنان را نیز با خود برده اند.

گفته میشود که منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر ولایت بادغیس در فاصله نزدیک به 10 کیلومتری مرز با کشور ترکمستان واقع بوده که از سوی ماموران پولیس مرزی و ماموران پولیس محلی کنترول میشود.

خبر: حبیب الله فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.