یک خانم تازه عروس در بالامرغاب از سوی شوهرش به قتل رسید

براساس گزارش ها؛ یک خانم جوان تازه عروس شب قبل از سوی شوهرش در ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس با ضرب گلوله به قتل رسیده است.

این گزارش ها حاکی است که بی بی؛ خانم 23 ساله باشنده روستای“جوی خواجه” بالامرغاب که روزجمعه عروسی نموده بود، شب قبل توسط شوهرش درمنطقه ی موسوم به تنگی بزبای این ولسوالی به قتل رسیده است.

ضیاالدین اکازی سرپرست ولسوالی بالامرغاب ضمن تائید این خبر می گوید؛ خانم بی بی پس از آن با وساطت و ضمانت محاسن سفیدان محل به عقد میرویس؛ شوهر قاتل این خانم در می آید که دادگاه ابتدایی بالامرغاب حکم طلاق مذکور را از برادر شوهر فعلی آنرا صادر نموده بود.

سرپرست اداره ولسوالی بالامرغاب افزود که؛ این خانم از سه ماه به اینطرف در مرکز بالامرغاب قرار داشته و اخیرا با وساطت ملا بادار، ملا عبدالرحمن، درویزه خان و ستار خان؛ چهار محاسن سفید محل به روستای مربوط منتقل و سپس به عقد برادرشوهر سابق اش در آمده است.

اکازی؛ شوهر دومی این خانم را با گروه طالبان مرتبط دانسته و انگیزه وقوع این رویداد را مراجعه خانم بی بی به دولت و درخواست طلاق از شوهر اولی اش اعلام مینماید.

گفته میشود که تا حال در پیوند به این رویداد کسی گرفتار نشده است اما تلاش ماموران پولیس مبنی بر بازداشت وگرفتاری عامل/عاملان این قضیه جریان دارد.

محمد ناصر ” اشکان”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.