11 طالب مسلح در بالامرغاب کشته شدند

براساس گزارش ها از ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس؛ دست کم 11 طالب مسلح کشته و 13 تن دیگر زخم برداشته اند.

مسوولان پولیس مرزی مستقر در منطقه مورچاق ولسوالی بالامرغاب میگویند که این افراد پیش از چاشت امروز سه شنبه در رویاروی با قطعات پولیس مرزی در این منطقه کشته و یا زخمی شدند.

معاون دولت فرمانده تولی پولیس مرزی مستقر در مورچاق می افزایدکه؛ نفرات طالبان مسلح در حالی کشته وزخمی میشوند که بامداد امروز بر پاسگاه های قطعات پولیس مرزی مستقر در مورچاق حمله نموده که با تلفات سنگین مجبور به ترک منطقه شدند.

فرمانده تولی پولیس مرزی در مورچاق همچنان مدعی است که ماموران مرزی توانسته دو عراده تانک را که چندی قبل افراد وابسته به گروه طالبان از تصرف ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب بدست آورند؛ نیز تخریب نمایند.

نامبرده افزود که؛ در این رویداد یک مامور پولیس مرزی نیز بصورت سطحی زخم برداشته که وضعیت صحی آن در حال حاضر قناعت بخش می باشد.

اما سرپرست ولسوالی بالامرغاب ضمن تائید این رویداد می گوید؛ در رویداد امروز در منطقه مورچاق این ولسوالی؛ 5 تن از افراد طالبان مسلح کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

ضیاالدین اکازی سرپرست ولسوالی بالامرغاب گفت؛ حمله طالبان مسلح بر پاسگاه های پولیس مرزی در مورچاق 4 ساعت ادامه یافته که در نهایت طالبان مهاجم مجبور به عقب نشینی گردیدند.

طالبان مسلح تا اکنون در پیوند به ادعای مسوولان محلی در بالامرغاب ابراز نظری ننموده اند.

مورچاق در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال غرب مرکز ولسوالی بالامرغاب موقعیت داشته و از سوی قطعات کندک پنجم پولیس مرزی مستقر در بادغیس تامین امنیت میشود.

خبر : عبدالقدیر وردگ

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.