اقامه نماز عید سعید قربان در ولایت بادغیس

شهروندان ولایت بادغیس نماز عید سعید قربان را بامداد امروز ( پنج شنبه ) در مرکز و ولسوالی های این ولایت در فضای امن اقامه نمودند.

گفته شده است که هزاران شهروند ولایت بادغیس بامداد امروز به محل برگزاری نماز عید سعید قربان حضور یافته و نماز شان را بدون کدام چالش / تهدید امنیتی اقامه کردند.

باشندگان قلعه نو مرکز ولایت بادغیس با حضور در استدیوم ورزشی نماز عید سعید قربان را ادا نموده و از دولت خواستند که در جهت امنیت شهروندان کشور در روز های عید تلاش نمایند.

باشندگان شهر قلعه نو از طالبان و مخالفان مسلح همچنان میخواهند که از ادامه جنگ و ویرانی در کشور دست برداشته و به روند صلح بپیوندند.

در همین حال مسوولان محلی در ولایت بادغیس؛ روز گذشته از اتخاذ تدابیر امنیتی در روز های عید سعید قربان در این ولایت خبر داده و خاطرنشان نمودند که ده ها مامور امنیتی اعم از پولیس، ارتش و امنیت ملی در بخش های مختلف توظیف شده اند که امنیت را در روز های عید در بادغیس تامین نمایند.

این مسوولان مدعی اند که باشندگان شهر قلعه نو و ولسوالی های ولایت بادغیس بامداد امروز نماز عید را بدون هیچ تشویش و نگرانی اقامه و ادا نمودند.

عید سعید قربان یکی از دو عید و مناسبت دینی مسلمان میباشد که همه ساله با اجرای مناسک حج و ذبح قربانی از سوی مسلمانان تجلیل میشود.

خبر : حبیب فوزی

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.