طالبان مسلح؛ سلاح و مهمات یک پاسگاه پولیس ملی را در بادغیس با خود بردند

گزارش ها حاکی است که افراد وابسته به طالبان مسلح با وارد شدن بر یک پاسگاه ماموران پولیس ملی در مرکز ولایت بادغیس؛  تمام سلاح و مهمات این پاسگاه را با خود بردند.

براساس این گزارش ها؛ نفرات طالبان مسلح ساعت 10 پیش از چاشت امروز دوشنبه؛ وارد یک پاسگاه پولیس ملی در مربوطات شهر قلعه نو مرکز این ولایت گردیده و تمام سلاح و مهمات آنرا با خود بردند.

گفته میشود که این پاسگاه در منطقه چاکران در فاصله نزدیک به 3 کیلومتری شرق شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس موقعیت دارد.

در همین حال یک منبع ارشد محلی در بادغیس ضمن تائید این رویداد گفت؛ طالبان مسلح بامداد امروز با استفاده از فرصت وارد این پاسگاه ماموان پولیس ملی شده و تمام سلاح و مهمات موجود را با خود بردند.

این منبع که از ذکر نام اش خودداری نمود افزودکه؛ حین ورود افراد طالبان به پاسگاه پولیس ملی واقع منطقه چاکران، یک مامور پولیس در این پاسگاه حضور داشته که از سوی افراد طالبان گرفتار و سپس دست و پای آنرا بستند.

منبع مذکور می افزاید که؛ در این پاسگاه 3 میل سلاح نوع کلاشینکوف، یک میل سلاح ماشیندار ثقیل و مقداری مهمات موجود بوده است که بدست طالبان افتاده است.

براساس اظهارات منبع مذکور؛ در این پاسگاه 5 مامور پولیس توظیف بوده اند که حین ورود نفرات طالبان مسلح؛ 4 مامور دیگر آن به بازار شهر قلعه نو عزیمت نموده بودند.

گفته میشود که ماموران پولیس مربوط این پاسگاه از سوی فرماندهی پولیس امنیه بادغیس گرفتار و تحقیقات از نزد آنان آغاز شده است.

خبر : محمد یعقوب

ویراستار : مشعل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.