راه اندازی عملیات مشترک از سوی نیرو های امنیتی در بادغیس

مسئولان ارتش ملی در زون غرب از آمادگی های لازم بخاطر عملیات مشترک نیروهای امنیتی به هدف پاکسازی مناطق مختلف ولسوالی بالامرغاب از وجود طالبان مسلح خبر می دهند.

قوماندان قول اردوی (207) ظفر در زون غرب می گوید که؛ این اولین عملیات مشترکی ست که در آن دو قول اردوی (207 ظفر) و (209 شاهین) ارتش، پولیس و امنیت ملی اشتراک خواهند داشت.

جنرال تاج محمد جاهد می افزاید که؛ قرار است در این عملیات نیروهای قول اردوی 207 ظفر از طرف بالامرغاب و نیرو های قول اردوی 209 شاهین از ولسوالی غورماچ به سوی دشمن پیشروی داشته باشند.

به گفته جاهد؛ نیروهای امنیتی که در این عملیات اشتراک خواهند داشت از آمادگی کامل برای سر کوبی طالبان مسلح دولت بر خور دار بوده و طالبان توان رویارویی با این نیرو ها را ندارند.

وی اضافه نمودکه؛ نیروهای مردمی به حمایت از دولت تحت چهار چوب قانون در برخی مناطق ولسوالی های جوند و قادس آماده ایستادگی در مقابل طالبان مسلح استند.

گفته می شود که این اولین و بزرگترین عملیات نظامی برای سرکوبی طالبان مسلح در زون غرب بعد از خروج نیرو های خارجی از کشور به حساب می آید که قرار است در ولسوالی بالامرغاب این ولایت راه اندازی شود.

خبر : عبدالقادر

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.