کشته و زخمی شدن ۱5 طالب مسلح و پولیس مرزی در بالامرغاب

مسوولان محلی در ولایت بادغیس میگویند؛ بر اثر درگیری نفرات طالبان مسلح و ماموران پولیس مرزی مستقر در بالامرغاب؛ 15 تن از افراد طالبان مسلح و ماموران مرزی کشته و زخمی شدند.

قمرالدین شکیب معاون والی ولایت بادغیس میگوید؛ افراد وابسته به گروه طالبان مسلح صبح دیروز(یکشنبه) بالای پاسگاه های پولیس مرزی مستقر در منطقه مورچاق این ولسوالی حمله نموده که در نتیجه شش طالب مسلح و یک مامور پولیس مرزی کشته شدند.

آقای شکیب گفت؛ درگیری میان افراد طالبان مسلح مهاجم و ماموران پولیس مرزی مستقر در مورچاق همچنان ادامه داشته و گفته شده است که در این رویداد شش تن از افراد طالبان و دو ماموران پولیس های مرزی نیز زخمی شده اند.

وی اضافه نمودکه؛ که روز گذشته شماری از نیروهای کوماندو جهت سرکوب شورشیان طالبان مسلح مهاجم به منطقه اعزام شده و نیروهای پولیس مرزی از سوی طیارات ارتش ملی پشتبانی هوایی شده اند.

گفته میشود که شماری از پاسگاه های پولیس های مرزی مستقر در مورچاق بالامرغاب در حال حاضر در محاصره طالبان مسلح مهاجم قرار دارد ولی منابع رسمی این موضوع تائید نکرده اند.

طالبان مسلح تا اکنون در پیوند به ادعای مسوولان محلی در بادغیس ابراز نظری ننموده اند.

گفته میشود که منطقه مورچاق در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال غرب مرکز ولسوالی بالامرغاب موقعیت داشته که از سوی قطعات کندک پنجم پولیس مرزی مستقر در بادغیس تامین امنیت میشود.

براساس گزارش ها این دومین حمله افراد طالبان مسلح طی یک ماه گذشته بر مواضع ماموران پولیس مرزی مستقر در منطقه مورچاق ولسوالی بالامرغاب میباشد.

خبر : عبدالقادر

ویراستار : مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.