شکایت شهروندان قلعه نو از نبود آب اشاميدني بهداشتي

شماری از باشندگان شهرقلعه نو ازنبود آب آشامیدنی بهداشتی شکایت داشته ومسوولان اداره آبرسانی را متهم به سهل انگاری دراین زمینه می کنند.

برخی از شهروندان درصحبت با رادیو نریمان اظهار می دارند؛ که نبود آب منظم،جریان آب در نل ها سبب ایجاد مشکلات در زندگی روز مره ی آنان شده و مجبور هستند از چاه های آب استفاده کنند.

این شهروندان می افزایند؛که باگرم شدن هوا اگربه این معضل رسیدگی نشود، این وضعیت غیر قابل تحمل بوده و چالش های بیشتری را به وجود خواهد آورد.

آنان میخواهند؛ که مسولان اداره آبرسانی غرض توزیع آب آشامیدنی تنظیم جریان آب را در همه نواحی به طور یک نواخت و منصفانه مد نظر بگیرند.

در همین حال مسوولان اداره آبرسانی بادغیس گفته های شهروندان را تائید نموده وعنوان می دارند؛ که با گرم شدن هوا اکثریت باشندگان این شهر از آب نل غرض آبیاری و ساخت منازل جدید شان استفاده می کنند که این امر باعث گردیده تا برخی از شهروندان با کمبود آب آشامیدنی روبرو گردند.

عبدالسلام محمدی آمر آبرسانی قلعه نو می گوید؛ در حال حاضر بیش از 2600 فامیل در این شهر از آب صحی استفاده می کنند.

وی افزود؛در مناطقی که نل های آب وجود دارد این مشکل به زودی حل خواهد شد.

تنها مشکل  نبود آب آشامیدنی درست و صحی در شهر قلعه ی دامن گیر این شهروندان نیست بلکه این شهر نشینان همواره از نبود سرک، برق و آب آشامیدنی درست و صحی شکایت دارند، با این وصف مقامات محلی نیز در این موارد توجه آنچنانی نکرده اند،

این در حالیست که هر سه پروژه بزرگ و حیاتی “آب، برق و سرک” کار عملی شان از مدتی است که شروع شده اما بنا بر دلایل نا معلوم از ختم و تکمیل آن هیچ خبری نیست.

گزارش : حبیب الله فوزی

ویراستار : مشعل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.