شکایت مسافران و راننده گان از مسدود بودن بزرگ راه بادغیس – هرات

شماری از مسافران و راننده گان مسیر بزرگ راه بادغیس – هرات از مسدود بودن این راه بروی ترافیک شکایت نموده و خاطر نشان میسازند که  مسیر بزرگ راه  قلعه نو – هرات از چندین ساعت بدین طرف بروی ترافیک مسدود میباشد.

این مسافران و راننده گان میگویند؛ امتداد بزرگ راه قلعه نو – هرات از شب گذشته بدین طرف از چندین بخش به نتیجه بارش باران و برف تخریب و یا از موجودیت برف سنگین مسدود میباشد.

آنان میگویند؛ صدها تن و  ده ها موتر در هر دو طرف این بزرگ راه گیر مانده  که در وضعت نامناسبی قرار دارند.

بر اساس اظهارت آنان در صورتیکه تا چندین ساعت دیگر این بزرگ راه بروی ترافیک گشوده نشود با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد.

در همین حال مسوولان محلی در ولایت بادغیس؛ شکایت مسافران و راننده گان را رد نموده و اضافه می نمایند که اين جاده روز گذشته براي مدت كوتاهي مسدود بوده كه پس از تلاش های آنان دو باره بر روي ترافيك باز شد.

میرویس میرزاکوال سخنگوی والی بادغیس میگوید؛ در حال حاضر نیروهای پولیس ملی، ارتش ملی و فواید عامه به منطقه حضور دارند و هیچ مشکل در این ارتباط وجود ندارد.

وی گفت؛ آنان یک تعداد نیرو انساني و وسایط را غرض جلوگيري از بروز مشکلات احتمالی به منطقه اعزام نموده که در صورت ضرورت بلافاصله اقدام نمایند.

گفته میشود که  بزرگ راه بادغيس- هرات در ساحات دره لامان، گذرگاه سبزک و بخور نخور در امتداد اين بزرگ راه به دلیل خرابی سرک و بارش برف سنگین مسدود میباشد.

جاده هرات – قلعه نو بخشی از جاده کمربندی کشور بوده که همچنان خامه / خاکی باقی مانده است.

خبر: حبیب الله فوزی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.