بازداشت دو طالب مسلح در قادس وکشف ده عدد ماین هاوان در آبکمری

پولیس ولسوالی قادس ولایت بادغیس از بازداشت دو طالب مسلح از سوی نیروهای امنیتی مستقر در این ولسوالی خبر میدهند.

سمونیار سید شریف علوی فرمانده پولیس امنیه قادس میگوید؛ این افراد پس از چاشت امروز ” یکشنبه ” از منطقه جوالق این ولسوالی توسط ماموران پولیس و امنیت ملی شناسایی و بازداشت شدند.

سمونیار علوی افزود که؛ افراد مذکور قمرالدین و شیرگل باشندگان منطقه شاه میری قادس محسوب شده که از نفرات ملا غوث الدین مشهور به سیاه خان؛ فرمانده ارشد طالبان در بادغیس میباشند.

فرمانده پولیس امنیه قادس اضافه کردکه از نزد این افراد؛ دو میل سلاح نوع کلاشینکوف، یک میل سلاح نوع کلاکوف و یک عراده موتورسکلیت نیز بدست آمده است.

درهمین حال آمر مطبوعات فرماندهی پولیس بادغیس نیز از کشف و ضبط ده عدد ماین هاوان از مربوطات ولسوالی آّبکمری این ولایت خبرمیدهد.

سارمن تحصیل “حیدری” آمر مطبوعات فرماندهی پولیس امنیه بادغیس میگوید؛ این ماین ها از یک منزل مخروبه واقع در منطقه ی موسوم به ” قیامت قول ” ولسوالی آبکمری توسط ماموران پولیس بادغیس کشف و ضبط گردید.

سارمن حیدری افزود که؛ مخالفان دولت تلاش داشتند که از این ماین ها بمنظورهدف قرار دادن وسایط و پرسونل نیروهای امنیتی افغانستان استفاده نمایند.

آمر مطبوعات فرماندهی پولیس بادغیس اضافه کرد که؛ این مهمات با همکاری باشندگان محل توسط ماموران پولیس کشف و ضبط گردیده است.

گفته میشود که منطقه قیامت قول در فاصله 5 کیلومتری غرب شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس موقعیت دارد.

خبر: عبدالعزیز

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.