کشف اجساد مادر فاریابی و فرزند دخترش در بادغیس

فرماندهی پولیس ولایت بادغیس از کشف دو جسد متعلق به یک خانم و یک دختر بچه از مربوطات شهر قلعه نو مرکز این ولایت خبر میدهد.

مسوولان فرماندهی پولیس بادغیس میگویند؛ این خانم همراه با دختر بچه اش دو ماه قبل از ولایت فاریاب در شمال کشور از سوی یک باشنده دیگر این ولایت اختطاف و به بادغیس منتقل گردیده بود.

سمونوال محمد قیوم انگار آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس میگوید؛ پولیس این ولایت اخیرا از این موضوع مطلع گردیده و بامداد امروز توانسته است که اجساد این دو نفر را از منطقه تگاب اسماعیل مربوط به شهر قلعه نو پیدا نماید.

سمونوال انگار افزود که؛ فرد اختطاف گر احتمالا یک هفته قبل این افراد را به قتل رسانیده و مجددا به جانب ولایت فاریاب فرار نموده است.

آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس اضافه کرد؛ آنان دو تن از باشندگان شهر قلعه نو را به اتهام همکاری با فرد اختطاف گر فراری بازداشت نموده که تحقیقات از نزد ایشان جریان دارد.

براساس اظهارات انگار؛ گفته میشود که فرد اختطاف گر فراری حین بازگشت به فاریاب؛ در مربوطات ولسوالی غورماچ این ولایت از سوی افراد وابسته به طالبان مسلح بازداشت و در حال حاضر نزد آنان قرار دارد.

خبر: محمد ناصر امانی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.