کشته و زخمی شدن دو باشنده بالامرغاب توسط پولیس مرزی

شماری از باشندگان منطقه مورچاق ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس از کشته و زخمی شدن دوعضو یک خانواده در نیتجه اصابت یک سرگلوله هاون ماموران پولیس مرزی در این منطقه خبر میدهند.

این باشندگان میگویند؛ این فیر هاون که پیش از چاشت روزگذشته از سوی ماموران پولیس مرزی مستقر در این منطقه شلیک گردیده بود، با اصابت به یک منزل مسکونی در قریه ” محل پایین “؛ دو عضو یک خانواده کشته و زخمی شدند.

آنان می افزایند؛ این رویداد درست در جای اتفاق افتاده است که ساحه حاکمیت دولت بوده و افراد طالبان و مخالفان مسلح در انجا حضور نداشتند.

در همین حال سمونیار زلمی فرمانده کندک پنجم پولیس مرزی در بادغیس ضمن تائید این رویداد میگوید؛ این حادثه حوالی پیش از چاشت دیروز در بخشی از منطقه مورچاق این ولسوالی اتفاق افتاده که تا حال انگیزه آن روشن نیست.

فرمانده کندک پولیس مرزی در بادغیس گفت که وی نیز توسط باشندگان منطقه از این رویداد اگاهی یافته و تحقیقات اش را در پیوند به بروز این رویداد اغاز نموده است.

این در حالیست که چندی پیش شماری از باشندگان مورچاق در تماس های تلفنی با خبرگزاری نریمان از رفتار نادرست ماموران پولیس مرزی در این منطقه شکایت نموده و خواهان توجه مسوولان ولایتی در این زمینه شدند.

خبر: حاجی مراد

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.