کشته وزخمی شدن 5 مامور پولیس بادغیس در مسیر جاده ی بادغیس – هرات

فرماندهی پولیس امنیه ولایت بادغیس از کشته و زخمی شدن 5 مامور پولیس و لادرک بودن 3 تن دیگر این ماموران در نتیجه حمله بامداد امروز طالبان مسلح در منطقه آب خوبان ولسوالی کرخ ولایت هرات خبر میدهند.

سمونوال محمد قیوم انگار آمر امنیت فرماندهی پولیس امنیه بادغیس میگوید؛ این افراد در حالی کشته، زخمی و ناپدید میشوند که بامداد امروز سه شنبه؛ شماری از ماموران پولیس امنیه این ولایت هئیت اعزامی وزارت داخله را به جانب ولایت هرات همرایی مینمودند.

سمونوال محمد قیوم انگار افزود؛ نفرات طالبان مسلح حوالی ساعت 9 بامداد بالای قطار حامل هئیت اعزامی وزارت داخله کشور در منطقه آب خوبان ولسوالی کرخ؛ مسیر جاده بادغیس- هرات حمله نموده که در نتیجه 3 مامور پولیس امنیه کشته و 2 تن دیگر شان زخم برداشتند.

انگار اضافه نمودکه؛ در این رویداد به هئیت اعزامی وزارت داخله کشور که غرض بررسی و محاسبه بخش های مالی و اداری فرماندهی پولیس امنیه به این ولایت سفر نموده بودند، آسیب نرسیده است.

آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس می افزاید که حمله نفرات طالبان مسلح دو ساعت ادامه داشته و یک موتر رنجر ماموران پولیس این ولایت نیز تخریب گردیده است.

براساس اظهارات انگار؛ طالبان مسلح نیز در این رویداد محتمل خسارات و تلفات شده اند اما آمار ان تا اکنون روشن نیست.

طالبان مسلح تا اکنون در این زمینه با رسانه ها ابراز نظری ننموده اند.

این در حالیست قبل از این یک منبع مربوط به فرماندهی پولیس امنیه بادغیس که نخواست نامی از آن گرفته شود؛ مدعی شد که این سربازان در جریان همرایی و انتقال فرمانده پولیس این ولایت که غرض سپری نمودن رخصتی های رسمی اش به ولایت هرات سفر مینمود؛ کشته و زخمی شدند.

خبر: حبیب الله فوزی و محمد ناصر امانی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.