داکتر عبدالله عبدالله در ادامه پیکار های انتخاباتی اش؛ به بادغیس آمد

داکتر عبدالله عبدالله نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری امروز (دوشنبه) با معاونان اش؛ انجینر محمد خان و استاد محمد محقق، وارد شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس گردید.

داکتر عبدالله عبدالله رهبر تیم اصلاحات و همگرایی؛ نخستین نامزد ریاست جمهوری میباشد که در عرض سه دور گذشته انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان، وارد این ولایت میشود.

رهبری تیم اصلاحات و همگرایی که در جمع هواداران خویش در استدیو ورزشی شهر قلعه نو صحبت مینمودند؛ سهمگیری شهروندان این ولایت را در دوره های پشین انتخابات ریاست جمهوری برجسته توصیف نموده و از انان خواستند که در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری 24 جوزا سال روان نیز به پای صندوق های رای رفته و صادقانه به نامزد مورد نظرشان رای دهند.

داکتر عبدالله عبدالله گفت؛ بادغیس از سال ها به اینطرف در محرومیت قرار داشته که با پیروزی تیم وی( اصلاحات و همگرایی ” این ولایت را از لست محرومیت بیرون خواهند آورد.

عبدالله؛ تکمیل پروژه های اسفالت سرک حلقوی و انتقال برق از کشور ترکمنستان به بادغیس، تامین آب اشامیدنی بهداشتی، ایجاد بندر توری شیخ در مرز میان کشور ترکمنستان و فراهم سازی زمینه تحصیلات عالی را برای جوانان از خواست های اساسی باشندگان این ولایت بیان داشته که در صورت پیروزی؛ در اولویت کاری تیم وی قرار خواهند داشت.

وی به شایعات مبنی بر تعیینات قبلی از سوی تیم اش اشاره نموده و آنرا به شدت رد نموده و رفتار مسوولان فعلی را در این ولایت ستایش و تقدیر نمود.

نمایندگان مردم بادغیس در مجلس نمایندگان و سه تن از نامزدان پیشتاز شورای ولایتی نیز از نامزدی داکتر عبدالله عبدالله در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 24 جوزا اعلام حمایت نمودند.

قابل یاد اوری است که داکتر زلمی ومعاون دوم گل آغا شیرزی نامزدان دور نخست انتخابات ریاست جمهوری 16 حمل سال روان؛ داکتر عبدالله عبدالله و معاونان اش را در سفر به بادغیس همراهی مینمودند.

براساس تقویم کمیسیون مستقل انتخابات کشور؛ قرار است که دوردوم انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 24 جوزای سال روان با حضور داکتر اشرف غنی احمدزی وداکترعبدالله عبدالله برگزارگردد.

گزارشگر: محمد ناصر امانی

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.