یک پایگاه نظامی با هزینه 4 میلیون دالر در بالامرغاب ساخته شد

مسوولان محلی در ولسوالی بالامرغاب از تکمیل کار ساخت یک پایگاه نظامی به ارزش 4 میلیون دالر آمریکایی در مرکز این ولسوالی خبر میدهند.

این مسوولان میگویند؛ این پایگاه مربوط به تولی عملیاتی پولیس ملی مستقر در بالامرغاب میشود که دربرگیرنده 5 مجموعه اداری و رهایشی نظامی است.

سرپرست فرماندهی پولیس امنیه ولسوالی بالامرغاب؛ مساحت مجموعی این پایگاه را 10 هزار مترمربع اعلام داشته که کار ساخت آن از یک و نیم سال به اینطرف با حمایت مالی دولت ایالات متحده آمریکا آغاز و جدیدا به پایه اکمال رسیده است.

سمونمول عصمت الله سرپرست فرماندهی پولیس امنیه بالامرغاب گفت؛ مجموعه های اداری و رهایشی این پایگاه شامل؛ شعبات اداری فرماندهی تولی عملیاتی، جنایی و نظارتخانه، اناثیه و دو کاغوش ( محل بود و باش ) ماموران پولیس میباشد که با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی اعمار گردیده است.

سمونمول عصمت الله افزود که این پایگاه گنجایش بیش از 250 نفر را در یک زمان دارد.

سرپرست فرماندهی بالامرغاب اضافه کرد که؛ دیوارمحافظوی، ذخیرآب، تانک تیل و برج های امنیتی از ضمایم پروژه اعمار این پایگاه میباشند.

گفته میشود که پیش از این تولی عملیاتی پولیس ملی در بالامرغاب؛ در منازل کرایی شخصی بسر می برده که فاقد اندکترین امکانات و تجهیزات قبول شده نظامی بوده است.

خبر: عبدالقدیر ” وردک ”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.