کشته و زخمی شدن 5 تن در ولسوالی های قادس و مقر

مسوولان امنیتی در ولسوالی قادس از کشته و زخمی شدن دو طالب مسلح و زخم برداشتن یک فرد ملکی در این ولسوالی خبر میدهند.

فرمانده پولیس امنیه قادس میگوید؛ این افراد در دو رویداد جداگانه در مناطق دره یی بام و خیر خانه این ولسوالی کشته و زخمی شدند.

سمونمل عبدالحلیم ” صابری ” فرمانده پولیس قادس گفت؛ این رویداد ها در 12 ساعت گذشته در نتیجه یورش افراد وابسته به طالبان مسلح بر پاسگاه های ماموران پولیس ملی بوقوع پیوسته وچندین ساعت ادامه داشته است.

سمونمل صابری؛ وضعیت صحی فرد ملکی را رضایت بخش توصیف نموده و اضافه کرد این شخص باشنده منطقه دره یی بام میباشد که در نتیجه آتش افراد طالبان زخم برداشته است.

فرمانده پولیس قادس افزود که در نتیجه این دو رویداد یک مامور پولیس ملی نیز در منطقه خیرخانه این ولسوالی مجروح گردیده که به گفته وی؛ جراحت این مامور پولیس از سوی دوکتوران سطحی اعلام شده است.

در همین حال سرپرست ولسوالی مقر نیز از مجروح شدن یک باشنده این ولسوالی به اثر شلیک /حمله افراد طالبان خبر داده و میگوید؛ این فرد در حالی از سوی افراد طالبان مسلح زخم میبردارد که نفرات این گروه پس از چاشت امروز( سه شنبه ) بالای یک پاسگاه امنیتی مربوط به نیروهای پولیس در منطقه ی موسوم به ” قال زردک ” این ولسوالی حمله نمودند.

سرپرست مقر افزود که این فرد از ناحیه پای هدف گلوله افراد طالبان گرفته و لحظات بعد توسط خانواده آن به شفاخانه ولایتی قلعه نو منتقل گردید.

وضعیت این باشنده مقر خوب خوانده شده و گفته شده است که در این رویداد به نیروهای امنیتی آسیب نرسیده است.

اما طالبان/ مخالفان مسلح تا اکنون در این ارتباط ابراز نظری ننموده اند.

خبر: سکندر و عبدالعزیز

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.