پنج مامور پولیس محلی در ولسوالی قادس کشته و زخمی شدند

مسوولان محلی در ولسوالی قادس از کشته و زخمی شدن 5 مامور پولیس محلی در نتیجه انفجار یک ماین کنار جاده یی در این ولسوالی خبر میدهند.

فرماندهی پولیس امنیه ولسوالی قادس میگوید؛ این رویداد ساعت 8 بامداد امروز ( یکشنبه ) در منطقه موسوم به غارچرخ این ولسوالی روی داده که در نتیجه آن؛ دو مامور پولیس محلی کشته و سه مامور دیگر زخم برداشته اند.

سمونوال عبدالحلیم ” صابری ” فرمانده پولیس امنیه قادس میگوید؛ این ماموران در حال حرکت به جانب منطقه لنگر شریف این ولسوالی مبنی برتامین آب اشامیدنی پاسگاه امنیتی خویش بودند که با ماین تعبیه شده از قبل برخورد مینمایند.

سمونوال صابری؛ وضعیت دو تن از مجروحان را بد توصیف نموده و اضافه کرد که واسطه حامل این ماموران نیز کاملا تخریب گردیده است.

فرمانده پولیس قادس؛ گروه های وابسته به طالبان مسلح را مسوول این رویداد بیان داشته اما طالبان مسلح تا اکنون رسما در این زمینه ابراز نظری ننموده اند.

گفته میشود که منطقه غارچرخ در فاصله 20 تا 25 کیلومتری شمال شرق مرکز ولسوالی قادس واقع بوده و از جمله مناطق نسبتا نا آرام در این ولسوالی محسوب میشود.

این در حالیست که روز گذشته یک مامور پولیس ملی در ولسوالی آبکمری این ولایت در وضعیت مشابه با ماین کنار جاده یی برخورد نموده و آنا جان داد.

خبر: محمد عرفان بیکزاد

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.