توزیع کمک های اولیه برای 232 خانواده سیلاب زده در قلعه نو

برای 232 خانواده سیلاب زده دربادغیس از سوی اداره مقام این ولایت و فرماندهی قول اردوی 207 ظفر ارتش ملی در غرب کشور؛ کمک های اولیه توزیع گردید.

گفته میشود این کمک های شامل مواد غذایی و غیر غذایی میباشد که بامداد امروز ( یکشنبه ) برای آسیب دیدگان سیلاب سه روز گذشته در مربوطات شهر قلعه نو مرکز این ولایت توسط فرمانده قول اردوی 207 ظفر و والی بادغیس توزیع شد.

مسوولان فرماندهی ارتش ملی در غرب کشورمیگویند؛ کمک های آنان دربرگیرنده مواد خوراکی و غیر خوارکی بوده که برای 80 خانواده سیلاب زده در قلعه نو توزیع شده است.

در همین حال مسوولان ولایتی بادغیس نیز از توزیع مساعدت های مشابه برای 152 خانواده آسیب دیده دیگر در این ولایت خبرداده واضافه نمود که کمک های آنان در آینده نیز ادامه خواهند داشت.

احمدالله علیزایی والی بادغیس میگوید؛ این کمک های از سوی اداره مقام ولایت بادغیس آماده و در اختیار آسیب دیدگان قرار داده شده است.

علیزایی افزود که کمک های آنان شامل؛ روغن، برنج، شکر، چای، کمپل و خیمه شده که برای هر فامیل 1 بوجی برنج، سه کیلو روغن، سه کیلو چای، یک باب خیمه و چهار جوره کفش توزیع گردیده است.

شماری از افراد متضرر سیلاب های اخیر در شهر قلعه نو از دریافت کمک از طرف ارتش ملی و مقام ولایت ابراز خرسندی نمودند و اضافه کردند که این کمک ها مشکلات آنان را حل نکرده و از دولت و نهاد های کمک کننده خواهان مساعدت های بیشتر شده اند.

این در حالیست که سرازیر شدن سیلاب های پنجشبه شب درشهر قلعه نو و ولسوالی بالامرغاب جان چهارده تن را گرفت و 240 خانه و 200 دوکان را نیز تخریب کرده است .

خبر: عبدالمنان ” وهاج”

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.