قدردانی از نیروهای امنیتی در ولایت بادغیس

ده ها باشنده ولایت بادغیس امروز در تجمعی؛ از تلاش های نیروهای امنیتی این ولایت در آستانه انتخابات 16 حمل سپاسگزاری نمودند.

این باشندگان با تفویض دسته های گل و تحایف از زحمات نیروهای امنیتی در فرایند پروسه برگزار انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی این ولایت ابراز قدردانی کردند.

عبدالله یک تن از باشندگان بادغیس؛ تلاش نیروهای امنیتی در این ولایت را قابل توصیف بیان داشته و پیروزی نیروهای امنیتی کشورش را برای تمام شهروندان افغانستان تبریک عرض نمود.

وی افزود که پیروزی نیروهای امنیتی افغان در برگزاری انتخابات هفته گذشته؛ واضح ساخت که این نیروها توان تامین امنیت کشورشان را با خروج کامل نیروهای خارجی از این کشور خواهند داشت.
درعین زمان مسوولان امنیتی در ولایت بادغیس ضمن قدردانی از احساسات و حمایت باشندگان بادغیس از نیروهای امنیتی این کشور؛ تاکیدنمودند که نیروهای امنیتی افغانستان آمادگی برای تامین امنیت کشور دارند.

فرمانده لوای سوم ارتش ملی در بادغیس افزود که انان در جریان پیکارهای انتخابات، تلاش نمودند که فرایند مناسب و دور از تشویش را برای شهروندان و نامزدان در مرکز و ولسوالی های این ولایت مساعد سازند.

قابل ذکر است؛ در این تجمع که در تالار کنفرانس های این ولایت راه اندازی شده بود، شماری از مسوولان ارشد ولایتی نیز حضور داشتند.

خبر: محمد ناصر امانی

ویراستار: مشعل

One comment

  • نثاراحمد

    سلام علیکم : قدردانی ازنیروهای امنیتی افغانستان درسرتاسرکشور نمایانگراین است که مردم ماقدراولادهای راستین این سرزمین را میدانندوخدمتگزاری شان را فراموش نمی کنند…زنده وپاینده بادملت عزیزما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.