طالبان یک تن از اختطاف شدگان مربوط به ریاست احیا وانکشاف دهات بادغیس را آزاد نمودند

طالبان مسلح رییس یک شرکت خصوصی حفاری و ساختمانی که چندی قبل از مسیر جاده شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس – ولسوالی قادس اختطاف نموده بودند، پس از چاشت امروز شنبه رها نمودند.

افراد وابسته به طالبان مسلح؛ نزدیک به دو ماه قبل این شخص را با سه کارمند ریاست احیا و انکشاف دهات این ولایت همراه با مسوول یک شرکت حفاری دیگر از منطقه قرچقی ولسوالی قادس این ولایت ربودند.

گفته میشود این افراد غرض توزیع حقوق ماموران امنیتی حفر چاه های اب اشامیدنی پروژه ابرسانی شهر قلعه نو به قادس سفر مینمودند که حین عزیمت به این ولسوالی از سوی افراد وابسته به ملا احمد یک تن از فرماندهان طالبان مسلح اختطاف گردیدند.

صالح محمد بیک سرپرست ولسوالی قادس میگوید، عبدالحکیم رییس یک شرکت خصوصی حفاری و ساختمانی قراردادی ریاست احیا و انکشاف دهات این ولایت بامداد امروز شنبه از سوی طالبان  مسلح در منطقه موسوم به ” کاریز حاجی نظر ” قادس رها و سپس به مرکز ولایت منتقل گردید.

وی در پیوند به چگونگی رهایی این فرد از سوی طالبان مسلح ابراز بی اطلاعی نمود.

هر چند تلاش های به منظور رهایی این افراد از سوی مسوولان ولایتی و متنفذان قومی از چندی بدین سو جریان دارد ولی به نظر میرسد که تا اکنون این تلاش ها نتیجه مطلوب در پی نداشته است.

خبر : عبدالعزیز

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.