اعلام حمایت نهاد های مدنی بادغیس از ارتش ملی

انجمن ژورنالستان بادغیس با اشتراک شماری دیگر از فعالان نهاد های مدنی این ولایت با حضور در مقر فرماندهی لوای سوم ارتش ملی، حمایت خویش را از این نیروهای اعلام نمودند.

اشتراک کنندگان هدف ازراه اندازی این حرکت را حمایت وپشتبانی نهاد های مدنی از نیروهای امنیتی افغان و به ویژه ارتش ملی اعلام نموده و حمله مرگبار عوامل خارجی و نفوذی دشمن را بالای پاسگاه ارتش ملی در ولسوالی غازی آباد ولایت کنر محکوم کرده و انزجار خویش اعلام داشتند.

محمد هارون انیس فعال مدنی و عضو انجمن ژورنالستان بادغیس انگیزه دیگر راه اندازی این حرکت را ابراز همدردی با خانواده های قربا نیان ( شهدا ) رویداد غازی آباد ولایت کنر عنوان مینماید.

آقای انیس تاکید کرد، انجمن ژورنالستان بادغیس و سایر نهادهای مدنی این ولایت با حضور در مقر فرماندهی لوای سوم ارتش ملی مستقر در بادغیس؛ پاسداری از خون قربانیان راه ازادی کشورشان بیان داشت.

اشتراک کنندگان از حکومت و سایر افراد دولتی میخواهند که؛ برخوردهای احساسی و عاطفی خویش با طالبان و مخالفان مسلح متوقف نموده و جهت ثابت را اختیار نمایند.

در همین حال مسوولان فرماندهی لوای سوم ارتش ملی مستقر در بادغیس اعلام حمایت و پشتبانی مردم و نهادهای مدنی این ولایت را با نیروهای امنیتی و ارتش ملی ستوده وتاکید کرد که تلاش خواهند نمود؛ حمله ناجوانمردانه طالبان مسلح را بالا پاسگاه همکاران و همقطاران خویش در کنر بی پاسخ نگذارند.

این مسوولان مدعی شدند که واحدهای ارتش ملی و سایر نیروهای افغان مقیم در بادغیس؛ در صدد تلافی خون 21 سرباز ارتش ملی در غازی آباد کنر میباشند.

یورش مرگبار طالبان مسلح بالای پاسگاه نیروهای ارتش ملی در ولسوالی غازی آباد ولایت کنر درشرق این کشور جان 21 سرباز ارتش ملی را گرفت .

خبر: عبدالمنان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.