موترباربری حامل موادخوراکی ارتش ملی در مقر ناپدید گردید

موترباربری حامل مواد خوراکی کندک اول ارتش ملی مستقر در ولسوالی مقر ولایت بادغیس ساعات قبل در مسیر جاده قلعه نو و منطقه سنگ آتش این ولسوالی ناپدید گردید.

یک منبع ارشد مربوط به کندک اول ارتش ملی در سنگ آتش مقر میگوید، موتر باربری نوع مازدا حامل مواد خوارکی این کندک که ساعات ناوقت پس از چاشت امروز از شهر قلعه نو به طرف منطقه سنگ آتش در حرکت بود، ناپدید و تا حال از آن خبری در دست نیست.

این منبع که از ابراز نام خویش خود داری نمود گفت، هر چند آنان واحد های از ارتش ملی را غرض ردیابی این موتر در این مسیر اعزام نمودند اما به نظر میرسد که نیروهای آنان تا اکنون موفق به بازیابی موتر مذکور، راننده و کمک راننده آن نشده اند.

منبع مذکور؛ یک تن از مخالفان مسلح مشهور به شیر ایچکه را متهم به دست داشتن این قضیه نموده و تاکید کرد که این شخص با افراد تحت امر خویش موتر حامل مواد خوراکی کندک اول ارتش ملی را در منطقه یی موسوم به ” تنه یی چهلگزی” متوقف و سپس با خود بردند.

شیر ایچکه پیش از این به عنوان مامور نگهبان زندان مرکزی ولایت بادغیس ایفای وظیفه مینمود که بیشتر از یکماه قبل با یک زندانی طالب بنام نورمحمد، یک عراده موتر رنجر پولیس و 5 میل سلاح مختلف النوع فرار نمود.

قابل ذکر است که فرار ماموران پولیس در ولایت بادغیس حرف تازه ی نبوده بل پیش از این نیز شمار زیادی از ماموران پولیس  صفوف این نیروها را ترک و به گروه های وابسته به طالبان و مخالفان مسلح پیوستند.

خبر: سکندر و شیرخان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.