مخالفان مسلح مواد امدادی دانش آموزان یک مکتب را در قادس به آتش کشیدند

مسوولان امنیتی ولایت بادغیس میگویند که مخالفان مسلح در ولسوالی قادس مواد امدادی که اخیرا از سوی ریاست معارف این ولایت برای شماری از دانش اموزان توزیع گردیده بود، به آتش کشیدند.
فرمانده پولیس امنیه بادغیس میگویند، روز گذشته ملا محمدنسیم فرمانده مخالفان مسلح به منطقه موسوم به خاک درویش ولسوالی قادس یورش برده و تمام مواد امدادی که از جانب دفتر ورلد ویژن (World Vision) به همکاری ریاست معارف برای دانش آموزان این منطقه توزیع گردیده بود، جمع آوری و سپس به آتش کشیدند.
ژنرال شرف الدین ” شرف ” فرمانده پولیس امنیه بادغیس میگوید، هر چند این منطقه در کنترول نیروهای امنیتی قرار دارد ولی مخالفان مسلح با استفادهاز فرصت موفق به انجام این کار شدند.
ژنرال شرف، انگیزه این عمل مخالفان مسلح را مخالفت ایشان با دولت تلقی نموده و تاکید کردکه، مخالفان مسلح باشندگان محل را تهدید نموده که ازدریافت کمک از سوی دولت و نهاد های خیریه  خود داری نمایند.
فرمانده پولیس امنیه ولایت بادغیس افزود، مواد امدادی مذکور شامل؛ روغن، برنج؛ عدس، بیسکویت و… میباشد که از سوی مخالفان مسلح آتش کشیده شده است.
گفته میشود که دفتر ورلد ویژن از چندین سال به اینطرف با همکاری ریاست معارف بادغیس؛ دانش آموزان دوره ابتدایی شماری از مکاتب این ولایت را تحت پوشش قرار داده و به آنان مواد خوراکی توزیع مینماید.
خبر: عالم
ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.