انتقاد شهروندان بادغیس از نحوه ارایه خدمات بانک های خصوصی

شماری از شهروندان ولایت بادغیس، چگونگی ارایه خدمات بانک های خصوصی را در این ولایت مورد انتقاد قرار داده و تاکید میمایند، نمایندگی های این بانک ها فعالیت شان را با تاخیر آغاز نموده و عمدتا با مشکل فنی نیز روبرو میباشند.

این باشندگان مدعی که انان ساعت ها پشت دروازه های کابل بانک و عزیزی بانک مبنی بر رفع نیازهای بانکی خویش به انتظار میمانند.

عبدالبصیر باشنده شهر قلعه نو مشتری کابل بانک میگوید، همواره وی نزدیک به یک ساعت و بیشتر از آنرا در پشت  دروازه کابل بانک منتظر مانده است.

عبدالبصیر افزود که، امروز با مراجعه به نمایندگی کابل بانک بادغیس، بیشتر از یک ساعت را انتظار کشیده است.

او، موجودیت اشکالات فنی را از چالش های دیگر این بانک عنوان داشته که اغلب سبب میشود، نیاز مشتریان به یک و یا دو روزبه طول انجامد.

عبدالقدیر باشنده ولسوالی مقر و یک تن از مشترکان عزیزی بانک بادغیس نیز به مشکلات مشابه در نمایندگی کابل بانک این ولایت اشاره داشته و خاطرنشان میسازدکه، هرچند آنان مشکلات موجود را با مسوولان این بانک مطرح نموده اند ولی ظاهرا تا اکنون گام عملی در این زمینه برداشته نشده است.

عبدالقدیر می افزاید که در برخی موارد، مسوولان این بانک به تماس های آنان پاسخ نداده اند.

مشتریان بانک های مذکور مدعی اند که این مشکلات تازگی نداشته بل به چند سال قبل برمیگردد که تا اکنون هیچ تدبیری به منظور برطرف شدن مشکلات این بانک ها اتخاذ نگردیده است.

در همین حال مسوولان نمایندگی های کابل بانک و عزیزی بانک مشکلات موجود را فنی و یا تخینکی بیان داشته و تصریح مینمایندکه، در کمترین فرصت این مشکلات برطرف خواهند گردید.

فیض الله قرلق معاون نمایندگی کابل بانک بادغیس میگوید، از یک هفته به اینطرف سیستم بانکی آنان با مشکلات فنی روبرو میباشد، بنآ این موضوع سبب شده است که این نمایندگی فعالیت اش در جریان یک هفته اخیر با یک مقدار تاخیر آغاز نماید.

قرلق افزودکه، آنان در حال حاضر روی مشکلات فنی موجود پیوسته کار مینمایند و براراساس اظهارات همکاران شان در کابل؛ قرار است این مشکلات تا فردا برطرف شود.

این انتقاد های در حالی از سوی شهروندان بادغیس صورت میگردد که مسوولان د افغانستان بانک این ولایت از آنچه شهروندان ادعای میکنند؛ ابراز بی خبری مینمایند.

مسوولان در اداره دافغانستان بانک بادغیس تاکید میورزند که، این اداره تا اکنون هیچ شکایت مبنی بر عدم رضایت شهروندان از چگونگی ارایه خدمات بانک های خصوصی در این ولایت دریافت ننموده اند.

گزارش: عبدالمنان

ویراستار: مشعل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.